white on white

 
Untitled #5
(Tryck på bilden för att komma till min polyvore eller för att komma till direkt länkar till prudukterna)
 
Vit på vit är så sjukt snyggt. Specielt nu i slutet av sommaren eller i början av hösten för att pigga upp lite. 

 
Untitled #5 by thefitandfashion featuring real leather handbags


Inspo








New in


Hört mycket bra om denna bb cream på youtube för sitt pris. Tycker mycket bättre i bb creams än foundation just nu. 


Sunday

Blev mest tv tittande idag även fast jag vill hinna med en hel del annat. Men mot kvällen så åkte jag och några kompisar till Askim och satte oss vid bryggan med en latte som vi hade köpt med oss. 

Imorgon blir det jobb för min del klockan 8-16.30. Så måste första sova nu.



Bilder från andra sommarkvällar.. 


make up

Untitled #3
 
(klicka på bilden för att komma till min polyvore & för att se länkar för prudukterna)
 
 
 


FALL

 
fall outfit
 
 
(tryck på bilden för att komma till min polyvore & för att se länkar vart du kan köpa kläderna.)
 

Såhär går jag gärna runt i höst. Blusar och skjortar på överkroppen. På benen ett par skinny jeans eller ett par snygga boyfriend jeans. Bas outfits där smycken och detaljer gör hela looken.
Och ett par slip in's som jag älskar just nu. 


God morgon

Godmorgon. Kunde inte somna inatt så somnade inte förens halv fyra igår tror jag och det känns lite surt eftersom jag ska upp och jobba tidigt imrogon. Men som tur var som vakande jag inte för sent. 

Idag vill jag bara ta det lungt och ladda upp inför en ny vecka. Jag vill se på film, göra ansikt mask och så vidare.  





Nytt från make up store

 
Här är två av mina senaste tillskott från Make up store som jag köpte i slutet av juli.Concealer har jag haft två gånger tidigare och älskar verkligen den när man väl lärt sig att jobba med den eftersom den är väligt tjock i konstistensen. 
Primern råkade jag köpa av misstag ... Men sånt händer också. Men än så länge gillar jag den. 




Första inlägget

Hej på er och välkomen till min nya blogg. Den här bloggen är meningen att vara en inspirande blogg med bland annat träning/hälsa, mode och skönhet. Men självklart kommer jag också även blogga lite om mig och mitt liv.
 
Så vem är jag? Mitt namn är Amanda och jag är 21 år gammal. Bor i göteborg.  Drömmer om att jobba med mode eller med skönhet. 
 
bilder från tumblr och kollage gjort av mig, 
 
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12693633/?claim=3yvm496nsv2">Följ min blogg med Bloglovin</a>